piątek, 30 marca 2012

Rozwiązanie konkursu

Jeszcze nie otrzymałam wszytkich prac. Będę je tu stopniowo dodawać. Każda praca będzie oznaczona numerem. W głosowaniu w komentarzach proszę podać głosuję na numer ....
Dziękuję bardzo !!!

Zaraz po świętach przygotuję CANDY. Proszę zaglądać. Wszystkich serdecznie zapraszam :o)



PRACA NUMER 1

Magda(i)Lena - więcej zdjęć można obejrzeć tutaj








PRACA NUMER 2

Ela







PRACA NUMER 3

Maria





PRACA NUMER 4

Mia - blog





PRACA NUMER 5

Agnieszka - Aboku




PRACA NUMER 6

Yovi - blog








15 komentarzy:

noomiy pisze...

magiailena

Anonimowy pisze...

głosuję na numer 1, czyli Magda(i)lena

Sabina

ArtIs pisze...

głosuję na nr 1

mood collage pisze...

Głosuję na pracę nr 1 :)

AgnieszkaBe pisze...

Głosuję na prace nr 1 :)))

Agnieszka - ABOKU pisze...

Wspaniałe i cudowne prace! Również głosuję na pracę nr. 1 oraz 2 i 4...jeśli można oczywiście :) Pozdrawiam serdecznie.

Janet pisze...

Mozna glosowac na trzy miejsca..tzn, miejsce pierwsze, drugie i trzecie :o)

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękne prace!
ale mój numer jeden to porcja słodkości od Magdy(i)Leny :D

Mia pisze...

Dla mnie numerem jeden jest praca nr 1 :-)) oczywiście :-)), a poza tym bardzo podoba mi się praca nr 5 i 3 :))) - to moje faworytki, ale pozostałe też są śliczne :))

Mia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Magda(i)Lena pisze...

Dziewczyny kochane! Dziękuję! Bardzo się cieszę, że podobają się Wam moje kartki.
Janet, dzięki za Twoje wspaniałe prace!

A ja głosuję na pracę nr 5 - Aboku.

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Nr 1- Magda(i)Lena

IWA pisze...

Zdążyłam czy nie, stawiam na nr 1!

Anonimowy pisze...

głosuję na prace nr 1 ;)